tirsdag den 24. december 2013

24. december. Glædelig jul.

Så blev det den 24. december. Der er ikke så meget mere, vi kan gøre, lave, købe osv, så nu slipper vi julestressen og sænker os ned i julefreden, forhåbentlig sammen med vores kære.

Skulle du dog lige have glemt at købe til og fra kort, så får du her nogle julebilleder, som du kan printe ud  i  lidt kraftigere karton iden størrelse, du gerne vil have. Du kan også bare printe dem ud på almindelig papir, klippe dem ud og lime dem på karton, og efterfølgende klippe dem ud.







Jeg ønsker alle mine læsere en rigtig glædelig Jul. Jeg håber I har nydt kreakalenderen og har kunnet bruge noget af ideerne og opskrifterne. Jeg vil blive glad for lidt feedback i kommentarfeltet, så jeg kan få en fornemmelse for, om jeg har ramt helt ved siden af.

Bloggen holder juleferie indtil 29. december. Jeg går off-line og vil forsøge at have fokus på familien og det nære. Jeg trænger også til at blive komme helt ovenpå og håber recepten er afslapning, god mad og ikke mindst tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar