fredag den 26. december 2014

Juleaften i billeder.

Juleaften var stille, rolig og skøn. Anden var god, ris a manden ligeså og der var god tid til at nyde det hele. Julebordet blev lige som, jeg havde drømt om.










I år valgte vi en rødgran som vores juletræ. Det var helt nyskovet og dufter tilmed skønt.


Jeg drømmer om at tage en vinter-morfar i hængekøjen på de kølige, men solrige dage, vi trods alt plejer at have om vinteren og dertil kræves en god vintersovepose. Den var jeg så heldig at få af manden. Så dejligt. Efter vejrudsigten at dømme, så kommer der sådanne dage, imens jeg har juleferie. Jeg fik også et par dejlige korte støvler, et gavekort til at købe en ny musikafspiller til løbeturene og en cd med Sam Smith. Hans musik er så skøn, så da vi kom hjem fra julefrokost hos svigerinden 1. juledag gik manden op for at spille sit nye PS4 spil og jeg sad nedenunder, hørteSam Smith og redigerede billeder. I dag 2. juledag byder på endnu en julefrokost i familiens skød. Denne gang i min familie.
Jeg håber, din jul har været skøn og dejlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar