søndag den 17. juni 2012

Vægelsindet

Jeg er vægelsindet. Jeg kan ikke bestemme mig. Jeg vil have det hele, men er nødt til at vælge, hvis jeg ikke skal ende som den græske økonomi.

Det handler om bøger.

Jeg har opdaget, der kommet ikke mindre end fire nye krimier, som jeg altså bare må eje/læse lige nu og og her.

Nyeste bog i serien, der foregår på Gotland.

Nyeste i serien om forfatteren Erica og hendes (politi)mand Patrick.

Måske ikke så mange, der kender den her serie med
kunstkonervatoren og iraelske agent Gabriel Allon

Den nyeste i serien om Rebecka. Serien foregår i Kiruna og omegn.

Alle billeder lånt hos Saxo.
Hvilken en skal jeg dog vælge? 
Alle lyder rigtig spændende. Lige nu frister Åsa Larsson mest. Vi var jo i Kiruna sidste sommer, og jeg blev betaget af stemningen i minebyen.

Jeg må vælge og måske allierede mig med biblioteket ( lig med ventetid) og håbe på det bedste.
Hviken en ville du købe?

Vejret indbyder til en god bog en plads i sofaen. Jeg skal på arbejde, så det må blive en anden dag.
God læse-søndag derude.

Ps: det endte med Åsa Larsson. Nu må jeg bare se, om jeg kan gemme den til ferien sydpå. Som om!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar