torsdag den 21. juni 2012

Et halvt års fødselsdag fejres med Give-away

Her sidst i juni har bloggen et halvt års fødselsdag. Som tiden dog flyver afsted, heldigvis mest på den gode måde. For at fejre fødselsdagen og takke de, der læser med, skyder jeg nu en give-away igang.



Du kan vinde en bog af Åsa Larsson. Bogen foregår i Kiruna, hvor jeg jo var sidste sommer, en dvd, Water the Elephants,  baseret på bogen Vand til elefanter af Sara Gruen. Du kan også vinde en lille IQ-puzzle lavet af Arne, som jeg besøgte. ( og det er ikke så nemt som det ser ud til, skulle jeg hilse at sige), smeltede hamaperler i to størrelser, knapper, lidt filtkugler og nogle postkort af mine billeder. Det hele sendes i en lille kasse.  Alle tingene er noget, jeg, i løbet af det halve år, har blogget om. Hvis du har lyst, kan du gå på opdagelse her ude til højre i de forskellige kategorier.

Håber I har lyst til at deltage.

Jeg har læst mig til at reglerne her i blogland er således. Et lod for en kommentar, tre lodder for en kommetar og at blive fast læser og endelig fem lodder for en kommetar, fast læser og link på egen blog. Hvis du ikke har nogen profiler, der gælder, kan du sende mig en mail og få et lod. Mail adresse: fkmm189@live.dk.

Give Away´en løber til lørdag den 9. juli, så der er god tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar