søndag den 3. juni 2012

Fantastisk Runrig koncert og kvindeløb.

 

Jeg var til en helt igennem fantastisk koncert med Runrig igår aftes. Det var ret koldt og blæsende, men det var det værd. Her er nogle stemningsbilleder.















Jeg bliver nok aldrig koncertfotograf og slet ikke med det udstyr, jeg har og de betingelser, jeg havde som almindelig koncertgænger, men jeg håber billederne alligevel giver et indtryk af stemningen og det flotte sceneshow. Får du mulighed for at komme til koncert med Runrig, så grib muligheden, hvis du kan lide den type musik og måske også alligevel.

Weber grilllandholds- menuen var ikke værd at omtale yderligere, så det undlader jeg.

Feminas kvindeløb undlader jeg også at omtale ret meget. Stive ben, en begyndende forkølese gjorde at tiden ikke er noget at skrive hjem om. ( undskyldinger, er der nok af)  Arrangementet fejlede ikke noget og vejret var også nogenlunde. Bedre held næste år.

Nyd din søndag aften. Min bliver med udsigt fra sofaen og forhåbentlig lidt omsorg fra resten af familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar