mandag den 15. juli 2013

Tandstikker på blokken.




Forleden var vi til grillaften hos en af vores naboer sammen med andre naboer. Én af dem havde kreeret en tandstikholder, som stod på bordet. Jeg synes, de er ret sjove og anderledes. Forleden dag stod der så disse på mit terrassebord sammen med seks birketræs-skiver, som jeg skal bruge til noget udendørsleg. Men disse tandstikholdere, de skal med til bords til sølvbryllup, tror jeg. Så kan gæsterne hugge en fra blokken. :-) Tak til naboerne. Tror jeg skal ned med en flaske en af dagene som tak.


2 kommentarer:

  1. Sjov at se og læse om det du skriver Karin ... Håber der er mange foruden os der har glæde af det ... Kh Karen og Gunnar

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen. Tak for din søde kommentar.. Jeg er rigtig glad for at I har fundet mit lille "udstillingsvindue". Og at I har lyst til.at læse med. :-)

      Slet