søndag den 19. maj 2013

Fotoeksperimenter kan være ren terapi.


Forleden dag lige inden jeg skulle på arbejde, kørte jeg en lille tur i skoven, dvs., endte ved Gammelby Mølle, som ligger lige et stenkast fra hovedvejen imellem Den gamle Lillebæltsbro og Vejle. Ved Møllen er der så skønt og dejlig fredfyldt. Der ligger også en gårdbutik, som normalt har åbent i weekender og ved højtider. Jeg tog kameraet med på en lille tur langs Mølleåen. Der er lidt ufremkommeligt, men det lykkedes at stille stativet op og få et par billeder med lang eksponeringstid. Jeg blev helt opslugt af at fange vandets brusen og de fine grønne farver på de friske blade og kom nærmest for sent på arbejde, da tiden bare fløj afsted.  Om ikke andet fik jeg også set, at der er stor forskel på de grønne farver og intensiteten i jpeg og raw filen.





På vej videre kørte jeg igennem denne skønne grønne allé.


Således ladet op med skønne billeder, tog jeg på arbejde. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar