mandag den 6. maj 2013

Den sidste tids genbrugsfund.

Jeg har været på rundtur i byens genbrugsbutikker i sidste uge og i lørdags var der endvidere kræmmermarked på byens grønttorv. Jeg er på jagt efter runde broderirammer til en projekt, jeg er blevet inspireret til på pinterest.  Sådan nogle fandt jeg dog ikke, men der er jo så meget andet, man kan bruge.
 




Jeg synes halskæden med vedhænget med de fine sten i, var rigtig fin og til en sølle femmer, kom den selvfølgelig med hjem. Buddhistfiguren er ny. Vi kom forbi en butik, der har opkøbt diverse ting og sager fra forskellige anerkendte firmaet og måtte selvfølgelig lige ind og kigge. Tænkte figuren kunne give lidt go karma i mit lille værksted.



Lampen kom med hjem, primært fordi der er en fugl på. Er jo lidt fugletosset. Jeg ved ikke helt om den næsten er for kitschet,  men tænker den måske kunne passe til et stilleben til jul. Vi får se. Den kostede 30 kr. uden skærm.

Der udover er der indkøbt diverse brugte rammer, udover de 10 rammer  i forskellige størrelser incl passe partout,  som jeg var så heldig at få i Imerco til 50 kr., nedsat fra 249 kr. Havde fået et tip fra en kollega, der ved, jeg er storforbruger af rammer. Tak for det, Helle. Jeg er ved at samle ind til en ny billedvæg i stuen. Kigger efter flotte print, tryk og rammer og har også købt nyt via Lauritz One Bid. Mere om det senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar