mandag den 15. oktober 2012

Svære valg.

Nåh, ja, ikke svære valg i livet, men dog vigtige valg.

I uge 45, 46, 47 skal fotoklubben i Fredericia nemlig udstille på Fredericia bibliotek. Vi skal have ca tre billeder med hver, men hold op, hvor er det svært at vælge.
Skal jeg vælge forskellige billeder, skal jeg vælge portrætbilleder, opstillede billeder eller landskabsbilleder? Hvad synes andre er interessant at se på?

Hvornår er et portrætbillede interessant for andre end dem, der kender personen? Og hvad gør det interessant for andre?

Jeg tænker et landskabsbillede godt være flot, men derudover er det måske ikke noget særligt. For mig skal billedet gerne sætte mig i en særlig stemning.

 Opstillede billeder af fx interiør og blomster, har jo ofte et bestemt formål og kan være meget smukke, men derudover????



Hvad er et interessant og godt billede for dig? Skriv meget gerne en kommentar, der kan hjælpe mig til at vælge. Også gerne, hvis du har set et billede her på siden, som du synes var interessant.

Jeg overvejere tre landskab og kulturbilleder fra min omegn.
Måske det ene bliver det her:


Billedet er fra godsterminalen i Taulov en sen vinteraften og et forsøg på at arbejde med lange lukkertider.

Jeg er i tvivl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar