fredag den 19. oktober 2012

Orange efterår i emalje og nye blågrønne indkøb








Jeg var så heldig at finde denne orange emalje-randform i den lokale genbrugsen forleden dag til siger og skriver 7.50 kr. Bestemt et fund.  Der blev straks indkøbt lidt blomster og pyntegræskar og samlet lidt mos og kastanjer, så jeg kunne kreere denne efterårsdekoration til sofabordet. Jeg har sat en glasstage i hullet, så vi kan få tændt lys i denne mørke tid.

Boligoutlet i Frederica lukkede her for en måneds tid siden. Nu har bestyren åbnet sin egen bolig outlet og jeg var da nødt til lige at kigge forbi. Disse kom med hjem.


Det er ikke fordi jeg mangler lysestager, men lidt nyt kan man altid nyde. Og så til den pris. 15 kr for de små (18 cm) og 20 kr for de store ( 23 cm). Det var da ikke så galt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar