mandag den 20. august 2012

Weekend-forkælelse

Denne weekend har stået i selv-forkælelsens tegn. I forsommeren bookede jeg sammen med mine to søstre et sommerhus ved Bønnerup Strand til en forlænget weekend. Den ene sprang fra, men den anden søster og jeg,tog en dyb indånding, tog afsted i fredags og pustede ud efter alle strabadserne med vores moders sygdom.

Aaaaaaah, det var dejligt.

Her er lidt stemningsbilleder fra weekenden som bl.a. bød på gåture  ved og i vandet, shopping, fisk i rå mængder, flotte solnedgange, aften-udeliv på terrasssen, overnatning udendørs, besøg i dyrepark, besøg af mændene, besøg på planteskole, snak, øl, vin og sol ikke at forglemme,  dvs. ren nydning.

Salig er solnedgangen for sjæl og sind


Sten er ren zone-terapi at gå på med tynde sandaler.


Lys i natten


Sol i gran


Planteskolebesøg

Fiske-frokost

Fiskehandleren, man gerne står i lang kø for at handle ved.


Spændende kunst og interiørbutik

Mit natlogi.

Dyrebilleder fra Ree Dyrepark





På hjemvejen tog vi forbi Kalø Slotsruin. Det var mange år siden, min søster havde været der. Hun synes, det så anderledes ud nu, end da hun som nyforelsket var på tur med kæresten. :-)
I morgen tager jeg med fornyede mentale kræfter hul på hverdagen igen.
Håber du gør ligeså.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar