fredag den 13. april 2012

Kunsten at glæde sig.



Så blev det fredag efter en kort uge, men der er stadig noget at glæde sig til. Dekorationen stod på bordet, da jeg kom hjem fra arbejde, igår kom der gaver til mig selv, som skal nydes og her i weekenden skal det gamle vindfang endelig afgå ved døden. Desuden fandt jeg nogle støvler i skabet, jeg helt havde glemt, jeg havde og som lige passsede til outfittet idag.:-)

Albummet med Lukas Graham var en af gaverne, Vand til Elefanterne, den anden. Cd´en har jeg godt nok hørt et par gange allerede, men endnu ikke rigtig lyttet til. Jeg kan godt lide bare at høre musikken et par gange og så bagefter sådan rigtig lytte til teksten. Lukas Gramham har en speciel stil , jeg ved ikke rigtigt, hvad genren hedder, men der er nogle gode melodier indimellem. Vidste du forresten, Lukas Graham er Grunk fra de første Krumme film. Ak, ja, tiden går og vi går da heldigvis med på bedste vis.

Tror, jeg vil skynde mig at læse bogen, Vand til Elefanterne, som jeg har lånt på biblioteket og så se filmen i morgen aften.


Rigtig god weekend. Jeg håber, du har noget at glæde dig til og over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar