mandag den 24. februar 2020

Morgenstund på Runkenbjerg



Billeder fra en tidlig morgentur til Runkenbjerg her idag den 24. feb. Runkenbjerg ligger ved Bredsten/Lihme, ikke så langt fra Tørskind Grusgrav .Vi nåede lige akkurat ikke selve solopgangen, men havde en dejlig tur alligevel. Jeg trængte sådan til lys, natur og luft. Vi så bl.a. gulspurv, spætmejser, stilists, hejrer, fuglekonger, sumpmejser, lærker, flagspætte og rådyr. Vi hørte også sortspætten og tranerne derude, samt skøn lærkesang, Lærken er tidligt på færde, men dens sang varsler forår og lysere tider. 

 Det blev en tur med billeder, malet med den brede pensel og billeder af detaljer. Der var frost på nordsiden af skråninger, hvilket tilføjer lidt ekstra magi. 

Og ja, det er længe siden, jeg har slået noget på bloggen her. Jeg vil fremover prøve at dele billeder og ikke skrive så megen tekst. Jeg har stor lyst til at vise billeder men bremses ofte af, at jeg også synes, jeg skal skrive noget tekst.  












Ingen kommentarer:

Send en kommentar