søndag den 2. februar 2014

Jeg længes efter sol og lys eller hvordan en uventet fridag kan lindre længslen en smule.







Jeg skulle have haft fri kl. 14.30 i dag, men var så heldig at kunne køre hjem kl 9,30. Hvilken luksus. Hvad skal du hjem og lave?, spurgte min kollega. Jeg burde have svaret, hjem og gøre rent, ordne vasketøj osv, men jeg svarede. Jeg skal ud og nyde solen, køre en tur og have kameraet med. Og det gjorde jeg. Dog ikke så langt. Blot til Houens Odde, igen, for jeg ville gerne have manden med. Og han ville gerne. Han greb sit Go Pro, jeg mit kamera og vi kørte ned til Houens Odde. I dag gik vi den lange tur på 7 km i en skøn natur, der så helt anderledes ud end på min tur for en uge siden. I mellemtiden er der jo kommet sne, som dog var på vej til at smelte. Det blev ikke til så mange eksperimenter idag, for det primære formål var at få sol, lys og luft til hjernen og motion til kroppen, og det fik vi. Sådan et skud psykisk og fysisk velvære kan godt række et godt stykke ind i næste uge.


Hvad med dig? Fik du dæmpet din længsel en smule? Det håber jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar