søndag den 8. januar 2012

Sygebesøg

Min kære gamle moster, der lige om lidt fylder 86 år, plejer at være frisk som en havørn. Hun cykler, kører fortsat bil, bader i Lillebælt til langt hen på efteråret, arrangerer rejser for andre ældre og passer hus og have. Desværre havde hun, her før jul, pådraget sig en kold lungebetændelse, som hun endnu ikke er kommet over.

Vi tog på besøg hos hende idag. Jeg samlede lidt ting sammen til en " Så du får det lidt bedre" goodiebag med disse ting i.

En lemonthe, lidt honning, en romtopf lavet sidste år efter Camilla Plums opskrift, og lidt chokolade. Derudover købte jeg en buket afskårne hyacinter og nogle urtebolcher.
Hun blev rigtig glad for besøget og gaven og har ringet her til aften og sagt, hun ved sengetid, vil lave sig en romtoddy af rumtopfen.
Jeg ønsker min moster god bedring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar