torsdag den 5. januar 2012

Genbrug af adventskrans


Til jul kreerede jeg denne adventskrans med håndværksmæssig hjælp fra manden.
Jeg købte kuglerne hos cc company, som var det eneste sted, jeg kunne finde trækugler med en diameter på 6 cm. Manden sleb bunden flad, borede hul til en lysholder, hvorefter jeg malede dem i naturtoner tilført lidt guld.
Kransen var inspireret af Firm Livings krans, som I kan se her.Klik på billedet, for at se et større billede
http://www.moodsshop.dk/product.asp?product=9895

Nu er kransen bundet op og ser sådan ud. Tænker den godt kan pynte lidt endnu.

Nu kan I jo så også se et udvalg af "de sorte bøger".

Tænker jeg senere måske piller den helt op og sætter kuglerne på en jernstativ, så det bliver opretstående stager, evt påtryk nogle ord med stempel. Jeg har en del kugler tilbage, da det ikke kunne betale sig at købe pakker af tre og derfor købte 20, så der er nok at tage af. Herom senere.
Hav en god dag og sørg for at hver time tæller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar