mandag den 15. april 2019

Tur og overnatning i shelter ved Randbøl Hede

Min naturvejleder og jeg sammen med to andre fra min fotoklub til Randbøl Hede i lørdags. De to kørte hjem sent lørdag aften, imens kæresten og jeg overnattede i shelter ved Kirstinelyst naturrum og fik den smukkeste solopgang med. Ved centeret er der shelters, toiletter,rindende vand og grill og bålpladser. Så er det ingen sag at sove i shelter. ;-)
Vi gik en kort tur da vi ankom ved 16 tiden og efter et aftensmåltid gik vi en længere tur for at opleve og fotografere solnedgangen hen over Syvårs søerne.
Solnedgangen var smuk og fin og selv om der ikke var så meget vand i Syvårssøerne, så fik jeg nogle dejlige billeder med hjem. Både dem jeg tog med kameraet og dem, jeg tog med øjnene.
Natten i shelteret var kold, men soveposen holdt os nogenlunde varme. Næste morgen var der rim i græsset, men den dejligste solopgang var kulden værd.
Vi vender helt sikkert tilbage til Kirstinelyst Naturcenter og de fine shelters, der er der.

Her er et lille udpluk af mine billeder fra begge dage.
























2 kommentarer:

  1. Tak skal du have. Der var rigtig dejligt i og omkring Randbøl Hede. Jeg skal bestemt tilbage. Jeg håber, du har det godt.

    SvarSlet