fredag den 30. maj 2014

"John Legend", vellyd for øregangene.

Hurra for Instagram. Trine, som jeg følger der, omtalte en dag John Legend, som noget dejligt " jeg-kigger-på-drivende-skyer- musik. Det lød som min slags musik, så jeg var inde og lytte på You Tube til John Legend, som kunstneren hed. Det viste sig, han faktisk allerede har udgivet musik i 10 år.  Det viste sig også han i 2013 udgav et nyt album, " Love in the future". Det har jeg investeret i og der er mange lækre numre, som for mig er blevet til "jeg-vugger-blidt-i-hængekøjen-øregangs-forkælelse". Du kan læse mere om John Legend her.

Hittet fra det nyeste album hedder All of Me. Den kan du høre og se her, for vidioen er skøn at se.



Efterfølgende har jeg så hørt den flere gange i radioen, så den er ihvertfald et hit.
Men du skal ikke snyde dig selv for at lytte til flere af hans sange.

Bla. denne her; Who do we think we are.


Og denne her "Made to Love".


Skøn skøn musik, efter min mening.
God fredag til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar