lørdag den 12. april 2014

Flere billeder fra Thailand eller hvordan fotografen undgik moralske skrupler.

Som du kan læse om her så havde jeg visse moralske skrupler inden vores rejse til Thailand. I sidste ende viste det sig, at der ikke rigtigt opstod nogen situationer, hvor min moral blev testet. Da vi var på en Four Island trip, var der en ung kvinde, der poserede offentlig for sine medrejsende, og der overvejede jeg lige i et kort sekund om jeg kunne tillade mig at tage billeder af hende, men da jeg ikke udstiller hende i en krænkende situation og hun poserede i fuld offentlighed, valgte jeg at gøre det. Hvad der kom ud af det, kan du se her.










Hun var rigtig god til at posere og har nogle fine træk. Skulle det usandsynelige ske, at nogen kender hende, vil jeg gerne vide det

Sejladsen imellem de mange øer i Thailand foregår oftest med longtail boats. Det er træbåde, som har en kæmpe motor på. Navnet kommer af at skruen sidder for enden af en lang " hale" deraf long tail boat. Ulempen ved long tail boat, er larmen. De larmer afsindigt meget.
De er ofte farvestrålende dekoreret, som I kan se på denne billedserie, som jeg selv holder meget af. Sejladsen til vores four island trip foregik dog med en speedbåd









De store long tail boats bliver ofte brugt til ture, imens de mindre, som der her under, sejler i fast rutefart. I Ao Nang, sejler de blandt ud til Railay Beach.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar