søndag den 28. april 2013

Broderi med kærlighed


På Pinterest faldt jeg over dette broderimønster,  et håndtegn fra ASL, American Sign Language.  Det var lige til at printe ud og brodere ud fra og da jeg jo bruger tegnsprog på arbejdet, var det jo oplagt.



Jeg broderede med to tråde på det mindste aida stof. Selve hånden bliver ca. 10x8 cm.
Herefter klippede jeg en passepartout i rød og satte det i en ramme på 18x13. At klippe lige er ikke helt min spidskompetence, så tror jeg køber en rigtig passepartout.  Jeg er ved at samle sammen til en ny billedcollagevæg og der tror jeg, det vil passe rigtig fint.

 
På Pinterest hedder jeg Tankeknips. Jeg har "pinnet" hånden under "Stuff I want to make."
Du finder mønsteret her. Der kan du også se de andre ting, jeg har pinnet.
 
Hvad håndtegnet viser? Jo, et I, et L og et Y.  I Love You. Kærlighed i korsting.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar