søndag den 9. december 2012

Juleugen fik ben at gå på.....

Så fik den første juleuge da godt nok ben at gå på og det hurtigt. Så hurtigt, at den ikke levnede tid til billeder og blog.
Ugen gik forbi en h..........masse arbejde, en julefrokost på min moders plejehjem, fotoopgaver, en snevejrstur i Tivoli i hovedstaden med arbejdet, en julefrokost på arbejdet, som jeg var medarrangør af, masser af frost og sne, som sendte manden min på arbejde og lidt julestemning blev tryllet frem i stuen. Ugen blev rundet af, på denne 2. søndag i advent med endnu en fotoopgave og en hyggetur til Fyn med søster. Den var en del af den adventskalender, jeg har givet hende. Vi besøgte Plint på landet og Kunstgården i Skovby ved Bogense.






Tivoli var smukt pyntet og belyst med russsisk og nordisk tema i skøn forening. Vi havde købt PULS billetter. De indeholder entré, turpas og et måltid mad med drikkevarer. Som institution kan man købe dem billigt, 239 kr pr styk, andre betaler 319, men sparer alligevel noget. De kan købes på Tivolis hjemmeside.

Jeg købte disse glasfigurer i Tivoli. De er fra Brink Nordik

Hos Plint på landet faldt jeg for denne Káhler Illumina stage.

Manden min har flettet store stjerner


Og jeg har sat perler og bånd på. Nu skal de bare hænges op til parade.


Nu håber jeg bare at den næste juleuge levner lidt mere tid til blog og billeder.
Håber din juleuge levner tid til det, du har lyst til.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar