søndag den 25. marts 2012

Wonderful Weekend.

Ferien blev rundet af med en wonderful weekend. Lørdag kørte vi til Nr. Lyngvig ved Vesterhavet for at besøge sønnen og hans kæreste, der var i sommerhus der. Der var utrolig diset og koldt, da vi kom. Først ved 4 tiden om eftermiddagen klarede det op med blå himmel ude mod vest.
Jeg har ikke fået kigget så mange billeder igennem endnu, men her er lige nogen stykker.

Vragsko. Hvilken historie kunne den ikke fortælle!

Kreativ stensætning på stranden.

Nr. Lynvig havn. Et charmerende uspoleret sted.

Nr. Lyngvig havn.

De glade unge mennesker..
Vi havde en dejlig dag sammen med de unge par, men det er nu lidt mærkeligt, ens børn er blevet så gamle, at de selv lejer sommerhus.

Søndag bød på en( lang) cykeltur. Jeg lokkede manden med en tur til Middelfart, over Den gl. Bro. En tur på ialt 23 km frem og tilbage. Jeg lokkede med en is ved den legendariske iskiosk i skoven derover. Der var rigtig mange mennesker og masser af
mc´er, men idag var vores cykel uden motor.
Det var en dejlig hård tur for os utrænede cyklister, men bagefter..... Vi pudser motionsglorien. :-)





Belønningen.


Selv om jeg har boet på egnen i mange år, har jeg faktisk aldrig gået eller cyklet over Den gl. Lillebæltsbro. Det har jeg så nu og det bliver ikke sidste gang.
Nu trænger benene til at blive smidt i sofaen sammen med resten af ( lille) mig.
Rigtig god søndag aften til dig og dine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar