lørdag den 17. marts 2012

Opgradering af blogliste og bodouir.

Så har jeg foretaget en opgradering af min blogliste. Jeg finder ofte megen inspiration i andre blogs, også de udenlandske, så tag et kig og find gode ideer inden for mange forskellige emner.  Mht fotografering, så er det hos flash photography essentials, jeg ofte kigger ind. Han er godt nok mest bryllupsfotograf, men der er meget at hente alligevel.
På Amazon.com har jeg købt en bog, som han anbefalede på sin blog. Den handler om boduoir fotografering, som jeg har prøvet lidt, men som er en svær diciplin, som jeg kunne tænke mig at udforske lidt mere. Nedenunder ser du et af mine første forsøg på et boduoir foto. Som det ses er det ikke nødvendigvis nøgenfotos, men mere forsøg på at vise kroppens interessante former, skygger og strukturer.
Fortsat god lørdag aften til dig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar