torsdag den 6. november 2014

Jeg er her stadig. Sprællevende og i fuld gang med livet.

Jeg er her stadig. Jeg har bare travlt med alt andet end at få noget færdigt, der kan vises på bloggen. Vi skal blandt andet have malet vores stue. Måske ikke det mest praktiske tidspunkt at male stue på, her lige inden juletiden begynder, men jeg motiveres af at jeg gerne vil være klar til at julepynte i en nymalet stue.
Jeg vil gerne have det mere enkelt og rent i stuen. Jeg drømmer om sort, hvidt og gråt, suppleret med blide grønne farver. Jeg drømmer om have lidt færre møbler i stuen, lidt færre ting, men stadig varmt og hyggeligt. Lige nu tager jeg billeder og ting ned, og tømmer skuffer og skabe for årtiers samlen sammen. Meget skal sorteres og det kræver mod at gå imod sit samlergen og få smidt ud, men det ender godt. Tror jeg.

Indimellem får jeg kreeret og fotograferet ting til bloggens kreative kalender. Det hygger jeg mig med og får afprøvet masser af ideer, men andre billeder bliver det ikke så meget til. Ihvertfald ikke med spejlreflekskameraet. Mobilen bliver flittigt brugt og den gør det da også ganske godt. Når jeg er ude at løbe i naturen, er jeg nødt til at stoppe op en gang imellem når jeg ser noget smukt. Ikke så godt for løbetiden, men godt for min sjæl.







Nåh ja. Så skal jeg også til Bogforum på lørdag. En hel dag i selskab med bøger, forfattere,kolleger og andre dejlige skønne bogglade mennesker. Blandt skal jeg møde Claus Dalby. Han har lige udgivet en skøn julebog, som jeg vil købe hos ham på messen og så lige få skrevet en signatur i den også. Jeg skal også møde Rebekka fra Vild med krimi. Hun skal tale om krimigenrens udvikling. Jeg glæder mig meget til at møde  hende IRL.

Så jo, jeg er her stadig. Sprællevende og i fuld gang med livet.

Jeg har været ved Houens Odde igen og havde denne gang Nikon med. Derfor får I lige et par ekstra billeder.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar