fredag den 4. juli 2014

Sommerlejr i Gråsten.



Jeg har været på sommerlejr med arbejdet. Fire overnatninger på Enjoy Resort, et dejligt sted som ligger ved Fiskenæs i Gråsten. Vi havde været der før og synes det fungerede fint som et sommerlejrsted. Det gode ved stedet, udover at det ligger ned til vandet og har et badeland, er at det ligger tæt på byen, så vi kan gå op til byen sammen med børnene.
Det blev også til et besøg i Gråsten Slotshave, i Danfoss Universe og på Historiecenter Dybbøl Banke. Tre fine steder. Specielt var jeg benovet over slotshaven. Der var så smukt. Mange forskellige roser, stauder og statelige træer som loft. Jeg vil bestemt selv køre en tur derned inden længe og studere haven og blomsterne, for det var måske ikke lige det, der fangede børnene mest. De legede mest i haven, men det var også ganske fint.
Af gode grunde har jeg flest billeder med børn og kollegaer på, men det blev da også til lidt andet. Et af børnene, interesserer sig også for at fotografere. Han lytter til, hvad jeg siger, og fik mange gode billeder i kassen. Så skønt, når jeg kan give en interesse videre og også lære ham lidt.







Det blå billede er fra Universe. Der er bl.a. en stor blå kasse ,hvor naturens elementer og energi præsenteres. Fx. lyn som vi eksperimenterede med at fotografere.

Nu er jeg hjemme igen. Træt på den gode måde efter intenst samvær med børn og kolleger, men også med stor lyst til lidt alenetid i hængekøjen. Og så er det jo skønt, det er herligt vejr.
God fredag aften til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar