lørdag den 5. juli 2014

Tessa, en brun labrador.






Min svigerinde og hendes mand har en brun labrador. Hun hedder Tessa og er 1 år gammel. Sidste lørdag var vi inde hos dem. Jeg havde taget kameraet med og skød nogle billeder af Tessa i haven. Hun var en flot brun labrador, også kaldet en chokoladefarvet labrador. Du kan læse mere om racen her.
Jeg skriver var, for dagen før havde de været hos en specialdyrlæge for at få undersøgt Tessas knæ, da hun var begyndt at halte og havde ondt. Beskeden var desværre at hendes korsbånd var kraftig beskadiget. En dyr operation var mulig, men det kunne ikke garanteres at det hjalp. Hun var allerede, for at skåne sit knæ, begyndt at overbelaste sine andre ben og knæ. En labrador er skabt til aktivitet og beskæftigelse ude i naturen og det sammenholdt med at hun havde ondt, gjorde at de tog den meget tunge beslutning om at få Tessa aflivet, men ville gerne lige have weekenden sammen med hende. Jeg er glad for, jeg lige nåede at få taget nogle billeder af hende. Hendes pels var så smuk og øjnene mørke og flotte.
Nu er hun gået til de evige hundemarker.
May you rest in peace, Tessa.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar