fredag den 16. marts 2018

Sommerfuglens dans.




Helt uden for sæson, så er jeg optaget af sommerfugle for tiden. Som metafor. Føler mig sommetider let som en sommerfugl, der danser hen over engen. Andre gange er vingerne beskadiget, måske våde og der skal lidt kærlig omsorg til før end jeg kan flyve igen. Men uanset hvad, så er forvandlingen fra en puppe til noget smukt sket, på trods af omstændighederne. På trods af alt. Og jeg har besluttet mig for at stå ved og fortsætte forvandlingen.
Der kommer en kreativ serie med sommerfugle på alle måder. Det kan jeg mærke, jeg har lyst til.


2 kommentarer:

  1. Sikke et vidunderligt indlæg fra dig. Hvis jeg læser det korrekt. Glæder mig over forvandlingen, som har sin berettigelse, så nyd den!
    Knus, Bella

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har læst rigtigt i den forstand, at jeg arbejder meget med at stå ved, den jeg er. At jeg har og er en anden udgave af mig selv end den jeg har været i mange år. Det er ikke en nem proces, men smuk på sin egen måde

      Slet