tirsdag den 14. februar 2017

Kærlighed og Valentins dag.

En time ved symaskinen og jeg er gået all in på Valentines dag.  Mit hjerte er klar til at flyve ud i verden. Sådan da. Der er lige lidt, der holder fast i det endnu.
Nej, det er nok mere sandt, at jeg ville eksperimentere med at sy i papir og så er det jo Valentins dag i dag. Kærlighed og hjerter er altid godt.
Men mit hjerte banker varmt for livet, for mine nære og kære, for mig selv.
God Valentins dag.
Må den blive fyldt med kærlighed af alle slags.

4 kommentarer:

  1. Flot og råt udtryk! Papir og symaskine lyder som en aparte kombination, men jeg ved selv hvor fascinerende det er, når man sidder der ved maskinen :-) Og det selvom at jeg bare syede stjerner på snor. Det er ikke sidste gang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. På mit galleribesøg så jeg nogle flotte stofbilleder og en del mixed media værker. Synes det er spændende at arbejde med stof og papir. Har lavet lidt tidligere. Ikke at det ligner men det er sjovt at fordybe sig i. Jeg har lige nu malet en bund med akvarel og vil så efterfølgende prøve at sy nogle kvindefigurer frem med tråd. Så ja, symaskinen kan brugers til andet end at sy i stof.

      Slet
    2. Det lyder spændende med akvarel og kvindefigurerne. Det håber jeg, at få at se :-) Tror du, at du skal tegne kvinderne på papiret først, eller kan du lave "frihåndssyning"?

      Slet
    3. Hej Bella. Jeg vil tegne kvinderne op på papiret først, så har jeg lidt at gå efter. Så må jeg se hvad det udvikler sig til. :-)

      Slet