fredag den 30. november 2012

Forberedelser til fødselsdag og advent.

Den "lille" har fødselsdag idag eller rettere det var jo allerede igår, så han er 20 år, 1dag og 10 min gammel i skrivende stund, så han er jo ikke så lille endda. :-) Tillykke Marcus.
Jeg serverede morgenmaden, har siden været på arbejde, men jeg ved at sønnike og hans far har været på hyggeshoppingtur, hvor der næsten var frit valg i tøjbutikkerne.

Traditionen tro holder vi hans fødselsdag på søndag, den 1. søndag i advent. Nok den sidste, vi får lov til at holde. Det føles ldt vemodigt, men bliver morsomt at blive inviteret til fødselsdag hos ham engang.

Ligeledes traditionen tro, er jeg ved at gøre mig tanker om årets adventskrans. Familien glæder sig altid til at se, hvad jeg har fundet på. Jeg har samlet materialerne, så må vi se om kransen også bliver som det billede, jeg har inde i hovedet.




Materialerne er en halmkrans, fire bloklys i to forskellige størrelser, lavgrene, fårepels, grønt mos og nogle fugle. Og så har jeg faktisk glemt det mos, vi samlede på Skagen. Måske jeg kan opstøve lidt rensdyrskind også. Jeg synes rigtig godt om farveskalaen og glæder mig til at kreere kransen på lørdag.
Har du adventskransen klar? Link gerne i kommentarfeltet til et billede med din adventskrans, så vi kan inspirere hinanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar