tirsdag den 3. juli 2018

Alt i alt er du........Hush og Dorthe Gerlach

I  sidste uge var jeg til koncert ved Musik ved Søen i Kolding.Koncerten er gratis og baseret på frivillig arbejdskraft.  Koncerten var med Hush, hvor Dorte Gerlach er forsanger. Hun sang med følsomhed og entusiasme så det var en ren fornøjelse at lytte til.
Der var gået koks i kommunikationen med de venner jeg skulle have været afsted med, men jeg besluttede, jeg ikke ville gå glip af koncerten, så jeg tog selv derned.
Og det fortrød jeg ikke. Særligt hendes fortolkning af Caroline Hendersons´s Alt i alt er du. gik rent ind hos mig.

Jeg benyttede lejligheden til at tage en serie billeder af den kraftfulde kvinde. Billeder som efterfølgende fik enkelthed og styrke ved en sort/hvid konvertering.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar