torsdag den 27. juli 2017

Mandø i billeder.

Mandø var smuk i lørdags, hvor jeg fejrede min fødselsdag i selskab med de skønneste fotovenner fra Fredericia Fotoklub. De startede ud med at synge fødselsdagssang for mig inden vi kørte afsted. På Mandø delte vi os i små grupper alt efter interesser og lyster. Jeg gik med en gruppe ned på stranden og vadehavet. Jeg synes stranden på Mandø er smuk. Alle pælene der udgør faskinerne imellem slikgårdene, giver nogle skønne grafiske linjer i sampil med vandet, sandet og horisonten. Man kan fange så mange fine fotografiske udtryk. 
En anden gruppe gik en tur i det grønne landskab. De ville gerne fotografere fugle og dem er der mange af på Mandø. 
Frokosten indtog vi hos Cafë Mandøpigen imens min medbragte kage blev indtaget udenfor. 
Senere på eftermiddagen begyndte det at dryppe lidt, men det blev alligevel til lidt flere billeder for flere af os. 
Her er det, som min øjne fangede og som kom med hjem i kameraet. 















2 kommentarer:

  1. Kære Karin, hjertelig tillykke med fødselsdagen! Sikke et år du har haft. Jeg håber, at du er glad, i balance og lykkelig.
    Manøbillederne er smukke! Vi var der sidste år i sommerferien, og var meget begejstrede 😘😘

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, kære Bella. Ja det er sket en hel del det sidste år. Jeg har det godt. Er grundglad og rimelig i balance med mig selv. Er stadig ved at finde ud af hvem jeg i grunden er og det er et interessant og til tider hårdt arbejde, men jeg er takket være nære venner, godt på vej. Har fundet ud at jeg har mange skønne mennesker i mit netværk. Af mine fotovenner fik jeg et gavekort på at de ville komme seks mand og hjælpe mig med forskelligt arbejde på og i huset. Det er da god karma og kærlighed. Og ja Mandø er så skøn. Har været der nogle gange efterhånden og kan stadig finde skønne motiver.

      Slet