onsdag den 28. juni 2017

Kender I Marinas mad?

Kender i Marinas mad?

Marina havde tidligere bloggen Badut, som jeg flere gange har henvist til. Det er en årstidblog med kreative ideer, mad og hverdagsglimt. Den kan stadig findes.

September 2016 startede hun sin madblog Marinas mad og udgiver der en ugentlig madplan og andre skønne opskrifter. Udover gavmildt at dele sine opskrifter, så tager Marina fantastisk smukke billeder af både mad og sine omgivelser ved Huset ved Åen.
Jeg vil anbefale dig at kigge forbi Marina mad. Hun holder blogpause i juli, men der er masser af opskrifter og skønne billeder at kigge på.

Marina har også en instagramkonto. Eller rettere hun har to. En, der er knyttet til hendes madblog Marinas mad. Men hun har også den skønneste konto Come fly my sky, hvor hun deler billeder af blomster og andet smukt. Billederne er fulde af poesi, æstetik og skønhed. Marina gør helt sikkert instagram til et smukkere sted. Jeg har spurgt Marina, om jeg må låne nogle af hendes billeder og det måtte, jeg gerne. De sidste to er fra hendes Come fly my sky konto på instagram, de andre er fra bloggen Marinas mad.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar