lørdag den 31. december 2016

Julen, der gik.

Lige her på falderebet fik jeg lyst til at vise Jer mit julebord.
Julebordet blev en hel lille vinterskov, bygget på et spejl og med rådyr i forskellige materialer. Jeg havde købt en ganske tynd wire lyskæde hos Nordhjem. Den gjorde lige det sidste.
Bordet skriger ikke JUL men så alligevel lidt.
Julen gik. Med både stille eftertænksomme stunder og hyggeligt samvær med familien, herunder et perlebryllup.
Og en kombineret fantastisk julefrokost/indflytterfest i det studiefællesskab, jeg er en del af. De mennesker er i den grad blevet betydningsfulde for mig. Som en dejlig siddegevinst har jeg mødt en kvinde, som jeg fornemmer kunne blive en rigtig god veninde.
Jeg også været lidt kreativ med kameraet. Det viser jeg lidt af en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar