lørdag den 3. december 2016

Ferie, oprydning og jul.

Jeg har haft ferie i denne uge. Ferien er blevet brugt til at komme lidt mere i orden efter skilsmissen. Der er stadig en del af gøre, men stille og roligt finder jeg ud hvordan og hvorledes.
Jeg fik også julepyntet lidt. Lysten dertil er heldigvis i takt.
 
På bloggen har jeg de seneste tre år haft en kreakalender i december. Det har der desværre ikke været tid og overskud til i år. Jeg vil dog vise lidt juleaktiviteter efterhånden som ideerne og tiden er til det og måske også ( gen) vise nogle indlæg fra tidligere års kreakalender.
 

 
 
Der skal være lidt julerødt, men ellers er farverne i stuen i år mest hvidt, grønt, sølv og guld. 

2 kommentarer:

  1. Søde Karin, det er en stor proces du er i gang med, og oven i købet på et tidspunkt og i relation til en højtid som associerer familie og samvær, som kan gøre det endnu mere svært. Det behøver jeg selvfølgelig ikke at trampe rundt, undskyld! Jeg vil bare sige, at jeg synes, du er stærk og viser overskud. Nogle gange når man siger farvel til noget, så glemmer man at huske det gode man siger farvel til. Glem ikke det, men husk, at du skal videre. Kh. Bella

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Bella.Tak for dine ord. Det er lige præcis sådan det er. Jeg er jo ikke glemt de gode oplevelser, for de har bestemt været der. Det bliver en anderledes jul i år ja, men sådan må det være.

      Slet