søndag den 21. februar 2016

Dekorationer med vintergækker.




Vintergækker.
Fine, hvide, duftende blomster, som blomstrer her sidst på vinteren, lige når vi allermest har brug for dem.
De blomster i grøften i store klynger, her ude på landet. I dag hev jeg nogle op, både med og uden løg. På min vasehylde fandt jeg disse glaskolber. De fik et stykke ståltråd om halsen og blev hængt op på rundstokken, som jeg har hængende over spisebordet.

Jeg har tidligere arrangeret dekorationer med vintergækker.





Du finder beskrivelsen til de dekorationer lige her og her.

2 kommentarer:

  1. De her svævende glaskolber med vintergækker er vidunderlige :-) Absolut vidunderlige :-)

    Og hvis jeg havde sådanne kolber, kunne selv jeg være med :-)

    Men kransen og de øvrige avancerede dekorationer nøjes jeg med at nyde billederne af (efter at have nydt læsningen af deres tilblivelse :-)).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Bella. Måske du kan finde nogle vanilleglas i gemmerne. Tror også de kan være fine at hænge op på samme måde. De har jo en lille krave hvor ståltråd kan sidde fast. Det må lige testes.

      Slet