onsdag den 3. februar 2016

Blomster skal der til.

Det stormer og pilleovnen arbejder på højtryk for at holde kulden og blæsten for døren. Det gør den godt, så indendøre er her lunt og godt.

I weekenden gav min søster brunch. Hun fik en dekoration, som jeg blev inspireret af til en lille " overgangsdekoration" med hvide blomster inden forårsblomsterne for alvor melder sin ankomst.
Jeg synes hvide blomster passer så fint her i februar, så en hvid campanula står model til en dekoration med birkegrene og små træfugle, købt i Netto for lang tid siden.



Jeg har stukket birkegrene ned i potten og efterfølgende limet fuglene på med en limpistol.


Føtex havde rosa hyacinter på bud. De kom også med hjem og står nu tæt i en glaskrukke og dufter mig i møde, når jeg kommer hjem fra arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar