mandag den 11. januar 2016

Første uge i det nye år.


Så er 2016 allerede en uge gammel. Ugen har budt på en skøn blanding af arbejde, fornøjelser og kreative aktiviteter. Først på ugen hentede jeg en hel kasse med crepepapir i skønne farver. Papiret havde jeg bestilt ved cc hobby. Jeg er gået ombord i den og har forsøgt mig med at kreere nogle blomster. Det er ret sjovt. Der kommer senere et indlæg om det.

Manden har haft vintervagten i denne uge, så ham har jeg ikke set meget til. Undtagen her i weekenden, sovende på de mest skæve tidspunkter,. Vintervejret slog til, så det betød masser af arbejde til ham.
Pyt, så har jeg haft alenetid til at sysle og strikke huen færdig til  projektet  huertilhjemløse ligesom nips, dims og grønt er opdateret efter at julen rykkede helt ud. 


Igår søndag var jeg til gammel elev kom-sammen med min folkeskoleklasse. Det er jeg tre/fire gange om året, men denne gang var nogle af drengene med for første gang. Ellere rettere mænd. Vi er jo nået en moden alder.  Det var sjovt at se dem efter så mange år, men de var nu ikke alle sådan lige til at kende igen.  Jeg tror godt, jeg kunne være gået forbi dem på gaden uden at hilse.
En fototur er det også blevet til, og fuglene har fået serveret i haven, så de kan kvittere med aktivitet, som jeg kan bruge timer på at betragte. 

I skrivende stund er uge to allerede et kvarter gammel, så jeg må hellere finde min seng.
En ny uge  venter, lige til at tage hul på, bruge og nyde.

Ønsker dig en dejlig uge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar