lørdag den 30. januar 2016

Frivillig fotograf i Geografisk Have.

Jeg følger Geografisk Have i Kolding på Facebook. Der havde de et opslag, hvor de søgte frivillige fotografer. Jeg er tidligere kommet ofte i haven og synes det er et skønt sted. Jeg har fx holdt en fødselsdag der. Grundlovsdag er der et stort Plantemarked, hvorfra jeg har hjembragt adskillige vækster
Haven er ret stor. 12 hektar. Den hedder Geografisk Have da træer, busker og urter er plantet sammen efter oprindelsesland. Man kan gå en fin tur i haven og senest har jeg set at der er en Woop app tur. Woop er en interaktiv motionsapp, hvor man får spørgsmål osv undervejs på turen.

Geografisk Have er ved at udvikle en ny hjemmeside og har fået en ny leder. Som et led i markedsførelsen søgte de frivillige fotografer, som ved at få et årskort til haven, skulle tage billeder af årets gang. Billederne vil de gerne bruge på hjemmesiden og til den øvrige markedsføring. Jeg kan se på den nuværende hjemmeside, at der er udfærdiget en spændende masterplan for haven.

Jeg tænkte ,at det kunne da være meget sjovt og lærerigt og sendte en mail med nogle billeder. Her er nogle af dem.








 Forleden dag fik jeg så en mail tilbage med en invitation til et informationsarrangement først i marts.
Jeg glæder mig til at fotografere haven og alle dens smukke planter og blomster.
Du kan læse mere om Geografisk Have lige her.



2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, at haven har inviteret dig med som havefotograf :-) Det vil I få gensidig stor glæde af, og det vil vi forhåbentlig også her på bloggen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have for dine pæne ord, Bella. Jeg glæder mig også til at komme igang og ja, der bliver nok lidt blomster eyecandy på bloggen hen over året.

      Slet