fredag den 2. oktober 2015

Nico & Vinz, musikalske nordmænd

I p4 Trekantens morgenprogram hørte jeg en sang, som fæstnede sig. Den svingede glad og melodisk, skønt titlen måske ikke ligefrem signalerede glæde. Der blev ikke lige sagt, hvad sangen hed, men så er det jo heldigt, DR har en  god lytterservice. Al musikken kan nemlig findes på deres playlister, så her i eftermiddag fandt jeg sangen. Det var denne her


Jeg har googlet sangerne og til min store overraskelse viser de sig til at nordmænd. Og ikke alene hitter de med det her nummer lige nu.  De har tidligere hittet med "Am I wrong" som er fra 2013
Udover  Am I wrong og  " That´s how you know" hittede de også i 2014 med denne her.


Jeg synes om alle tre numre. Rytmiske, melodiske og gode ørehængere.  Jeg har hørt alle numrene, men havde ikke lige bidt mærke i duoens navn. Det har jeg så nu. De har udgivet albumme, Black Star Elephant, hvor du finder "Am I Wrong" og "In your arms" Det album skal jeg da vist have fat i.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar