torsdag den 9. juli 2015

Street Art i Brande.


I weekenden var der Street Art festival i Brande, en by i Midtjylland. Det havde min kollega fundet ud og foreslog, at vi tog dertil på vores lille " god sommerferie tur. Og det var sørme en god idé. På torvet i Brande havde udenlandske og danske kunstnere malet nogle flotte kunstværker, som stadig kan ses. Nogle var  2D, andre var 3D.








Det er ret imponerende hvordan en bestemt måde at male på, kan betyde så meget for hvordan vi ser tingene. Ligeledes fra hvilken vinkel, du ser tingene. På de to billeder af manden på I phone, ser han ud til at sidde forskelligt, bare fordi, man står forskellige steder. Det er da magisk.



Desværre havde det lige regnet, så fliserne var våde, hvilket slører effekten en smule, men jeg synes stadig, det er ret flot.




Her ser det virkelig ud som om min kollega står på kanten og kigger ned i kloakken.


Eller her hvor hun står og balancerer på en søjle. 

Der var også udsalg i byen. Købte blandt andet en fin Fransa skjorte. Bagefter gik vi ind på Café Tankefryd og fik et frokostbræt. Det besøg fortæller jeg om en anden dag, for det fortjener sit eget indlæg. Frokostbrættet skal I dog ikke snydes for. 



Mums, siger jeg bare. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar