fredag den 20. marts 2015

Vrads station og sønderjydsk kaffebord.




Den 1. januar 2015 overtog Anne fra bloggen Hveken fugl eller fisk forpagtningen af Vrads Station. En spisested som veterantogbanen Byrup-Vrads har endestation ved. Man kan selvfølgelig også komme dertil i bil.
Siden overtagelsen har man man kunnet booke til selskaber, men Anne åbner officielt for sæsonen 2015 den 29. marts. Den dag byder hun indenfor i restauranten til kaffe/te og lagkage. Man kan også booke en plads til sønderjydsk kaffebord i togvognen. Det har jeg gjort. Manden er inviteret til kl 13 og jeg er kommet til at love at vi kører derop på The Black Diva, hans MC, som han henter hjem i morgen fra vinteropbevaring.
Et andet spændende tiltag er " Hverdagsvognen" hvor man på onsdage og torsdage kan komme og spise et kærligt tilberedt aftensmåltid ved langbord med høflig selvbetjening, som Anne skriver her på sin Facebookside hvor man også kan få yderligere informationer om beliggenhed osv. Det er bestemt også noget, jeg skal prøve her hen under sommeren.
Jeg følger Anne på instagram og har fulgt med i alle de ændringer og indkøb, hun har foretaget til stationen.
Jeg glæder mig til besøget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar