onsdag den 11. marts 2015

Nyt inventar i stuen

Vi har gjort noget, som for mig er ret vildt. Brugt en hulens masse penge på en ny sofa. Sofaen er en Nomad sofa uden knapper, designet af 2up. Man kan også få den med knapper i forskellige farver eller i stoffets farve. Vi har valgt en uden knapper, da jeg godt kan lide det rene udtryk. Jeg får mails fra forskellige firmaer, der formidler deals hos andre og det var der, jeg blev fristet. Jeg havde måske ikke lige forestillet mig, at vi skulle købe sofaen, men skrev bare til manden min, at jeg synes den var flot og lækker og vupti, så havde han bestilt den. Hjemme hos os er det ofte manden, der har spendere bukserne på og tager en hurtig beslutning, imens jeg går længe og overvejer og faktisk er lidt nærig, ofte med det resultat, at når jeg så beslutter mig, så er varen udsolgt eller tilbuddet slut. Det skete så ikke lige her. I de 29 år, vi har delt adresse, bliver denne sofa, den tredje, vi køber sammen,  så det er da ikke fordi vi er storforbruger af sofaer.
Om en lille måneds tid flytter sofaen ind. Jeg glæder mig.


 Billeder har jeg lånt hos Formel A.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar