søndag den 8. marts 2015

Cirkler og I love You.






I november malede vi væggene i stuen og siden da har jeg virkelig forsøgt at holde mig fra at hænge for mange billeder  og dekorationer op. Her i weekenden fik jeg dog lyst til at dekorere et hjørne som ellers står bart. Jeg har lavet en masse cirkler med min cirkelpuncher. Papiret er gavepapir, scrapkarton, sider fra et møbelkatalog og hvad jeg ellers har kunnet finde i grå, hvide og sorte toner og mønstre. Jeg har sat dem op med klæbepuder og indtil nu ser det ud til at holde fint. Det er meningen, der skal en aflang ramme op med billeder af min mor og svigermor. Det skal hænge i midten af cirkelrækken. Det tror jeg kunne blive fint.




Her i weekenden kom min håndtegn i hamaperler også op at hænge på billedvæggen. Håndtegnet betyder I love You på amerikansk tegnsprog, ASL. Egentlig burde de midterste fingernegle ikke have været røde, for man kan ikke se neglene,  når man holder hånden på den måde, men jeg synes, det var pænest. Jeg har tidligere broderet håndtegnet. Det kan du se her., Jeg synes håndtegnet gør sig lige så godt i hamaperler. Du finder mønstret på mit pinterest board Broderi. Mange broderimønstre egner sig også som mønstre til hamaperlerier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar