søndag den 28. december 2014

Reading Challenge

Sidste år ved denne tid, havde jeg en liste over mine mål, håb og visioner for 2014. Et af dem var at læse mere. Det har jeg gjort, men jeg vil gerne læse endnu mere i 2015.
På siden Pop Sugar faldt jeg over en Reading Challenge, som jeg derfor har tænkt mit at tage op. Den er på 49 bøger eller reelt på 52, da det ene forslag er en trilogi.



Udfordringen kommer vidt omkring i både tid, genrer og typer, hvilket er det, der gør den interessant at tage op. Nu er en bog i ugen måske lige i overkanten, men jeg vil forsøge. Før smartphone, computer, Facebook, Instragram, blogs og hvad, jeg ellers bruger min tid på, så læste jeg en bog i ugen, så det er ikke umuligt. Hvilken rækkefølge man vælger at læse bøgerne i, tænker jeg er underordnet, så uanset hvad, så forventer jeg at få læst noget andet end, jeg normalt ville vælge, og det kan være sundt nok.
Hvis I har lyst til at tage udfordringen op, så finder I den amerikanske version til download her.
Jeg har oversat udfordringen til dansk. Den kan du finde her.

Jeg håber I vil være med. I må gerne komme med forslag til titler eller fortælle om I er med.
Hvis I mangler inspiration til at titler, så har jeg fundet lidt forskelligt rundt omkring. Dem kan I se her:

København bibliotek

Kristeligt folkeblad

Litteratursiden

Berlingske

Eurowoman

Femina

God læselyst.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar