mandag den 15. december 2014

15. december. Lav dine egne juleskeer.




Vi har nogle gamle juleskeer, som ofte kom frem, da drengene var små.  Da jeg havde nogle keramiknisser til overs fra min nissekrans, fandt jeg på at lave mine egne nisseskeer, selv om der nok går et stykke tid endnu, inden der kommer små børn i huset igen. De flest keramiknisser har hul i bunden, så det bare at finde nogle skeer, der kan komme igennem hullet. Jeg limede dem simpelthen bare i med limpistolen og det holder fint. De kan nok ikke holde til at komme i opvaskemaskinen, men det går fint bare at vaske selve skeen af.
De blev da meget søde.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Marina. De tager ikke lang tid at lave og er egentlig ret fine. Jeg tror jeg vil holde øje med keramikfugle. Tænker et par forårsskeer kunne være fine også til den tid.

      Slet