lørdag den 22. november 2014

Bøger i farveorden.

De sidste to-tre uger har vi været fuldt optaget af at male vores stue. Det er vi færdige med nu og jeg skulle i gang med alt det sjove. At indrette på ny, hænge billeder op osv. I dag skulle turen være gået til Ikea for at købe nye skabe til en skænk og de store ting skulle på plads. Det fik jeg så ikke lige lov til. En massiv forkølelse kom i vejen, men så er det da godt, at Tv2 fri sender gode programmer dagen lang. Ikea måtte manden klare selv. Det blev det nok lidt billigere af, men jeg gad nu godt have snuset til Ikeas juleudstilling.
Inden forkølelsen slog til, nåede jeg at sætte alle mine bøger på plads i farveorden. Del blev helt pænt, synes jeg. Resten må vente indtil jeg har set lidt mere tv.
Vi ses på den anden side til den kreative julekalender som starter 1. December.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar