tirsdag den 5. august 2014

Nye forsøg.









Jeg har øvet mig lidt mere med mit nye objektiv. Det kræver lidt tålmodighed at fange insekterne i den rigtige " positur". Jeg ventede og ventede på at sneglen skulle komme lidt mere ud af sit hus, men den gik i strejke og gemte sig HELE dagen. Synes ellers det kunne være så fint med sneglen i bladet fra Sct. Hans urten fordi bladet næsten ligner en ske. Næste morgen lå der bare en lille lort på bladet og sneglen var væk. Hmmm.
Billederne af roserne, kunne jeg måske godt have taget med et af mine andre objektiver, men med makroobjektivet bliver det så skarpt. Baggrunden bliver også meget mere interessant, synes jeg.

Jeg øver videre.

I morgen aften har en af mine fotovenner inviteret på havebesøg. Hun bor endvidere tæt på skoven, så vi kan knipse løs i have og skov. Jeg tror, jeg tager imod invitationen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar