mandag den 14. juli 2014

Posevaser.






Kender du posevaser.
De er ret geniale til at give væk i gave, til sommerhuset, til en speciel lejlighed eller bare at have der hjemme og dekorere efter behov.
Her har jeg tegnet og skrevet med poscatuscher. Den ene vase fik også lige et par dråber grøn farve for at man bedre kunne se skriften.

Til vores sølvbryllup sidste år, havde jeg posevaser på bordet. Nogle af dem var der fisk i, andre var pyntet med bånd og blonder, hvorefter jeg havde sat høje strandgræsser i. Med hensyn til fisk i posevaserne, så så skal man lige sikre sig at man har et sted at dumpe fiskene efter festen og at man køber fisk, der kan tåle at tilbringe nogle timer i en posevaser. Spørg hos akvariemanden, det gjorde jeg.




Posevaserne er også ganske fine au naturel. Jeg køber mine hos Tina Dalbøge. De koster 37,50 for  10 stk og findes i en høj og buttet udgave. På sin blog viser Tina  viser flere gode ideer til posevaserne og her kommer du også videre til hendes shop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar