mandag den 28. april 2014

Det blev en skøn weekend.

Weekenden bredte sig ud over alle de ting og aktiviteter, jeg havde ønsket mig og det i et fantastisk næsten sommerligt forårsvejr. Højbedene er renset og gjort klar til såning, Jussi Adlers " Marco Effekten er tilendelæst, kinesisk buffet er nydt godt og længe, et maleri er påbegyndt og en kreativpakkepostgave er næsten broderet færdig. Der var også god tid til at nyde solen, vuggende i hængekøjen. Og tid til en lille tur med kameraet. Og......... Det bedste af det hele er, at min weekend varer helt til tirsdag. Mandagen er min og den er helt min egen.

Ca. 50 m fra vores hus løber en fin lille å eller hvis det skal være helt korrekt, en bæk. Du husker måske indlægget her hvor jeg fortalte om at naturstyrelsen har gravet bækken fri for slam og anlagt gydepladser. Der er endnu ikke kommet fisk, sådan for alvor, men bækkens brinker er ved at blive naturlige igen. Lige da arbejdet var færdig, så det ikke så kønt ud. I formiddags gik jeg ned til bækken med kameraet og jeg synes bestemt bækken er blevet fotogen igen.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar