søndag den 16. februar 2014

Forår i stuen.







Efter at have været oppe at træne idag efter en uges pause pga. en dum forkølelse, var det egentlig meningen, vi lige skulle have haft en morfar og så være gået i haven. Der trænger til at blive ryddet op, både her og der. Det er også på høje tid at få vinen i drivhuset klippet ned. `Men min moster ringede. Hun havde brug for hjælp. Hun bøvler lidt med forskellige ting, her i sit livs efterår. Hjælpen indebar en køretur til Vejle og imens hun fik klaret sine ting, kørte vi i Plantorama. Der var forår for alle pengene og lidt kom der med hjem. Den fine blå anemone, lidt bellis og hvide og blå stedmoderblomster. Min moster bliver for øvrigt 87 i dag, så vi var også med inde og få en kop kaffe og en fastelavnsbolle. Vi havde da også købt den flotteste hvide Azalia til hende. Tillykke til min seje moster.
Nu er indkøbene forvandlet til forår i stuen. Jeg nåede lige at plukke lidt blomster udenfor, inden mørket kom, så der sammen med de nye indkøb kunne iscenesættes et par tableauer.
Den grønne voksdug kom også på spisebordet, så nu er der forår og farver i stuen.

Stedmoderblomsterne bliver plantet ud i en krukke i morgen. Måske vejret er til at arbejde lidt i haven i morgen.
Jeg håber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar